30 frågor och svar om mig

gör ett litet inlägg mellan dagarna:P
1. Hur gammal är du om 5 år? 31år
2. Vem träffade du senast? utom mia, min syster:)
3. Hur lång är du? runt 160
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Elf
5. Vem ringde du senast? Min syster
6. Hur löd ditt senaste sms? Kom och sov här ist :P kom ich mys:D puss
7. Vad är dagens planer? se mer film o mysa.
8. Föredrar du att ringa eller smsa? smsa eller det beror på.
9. Är dina föräldrar gifta, skilda eller sambos? gifta
10. Vilken ögonfärg har du? klarblåa
11. När vaknade du idag? typ vid ett
12. Har du nån gång hittat en katt? hmmm tror inte det.
13. Vilket är ditt favoritställe? Björkudden e ett av dom
14. Vilken plats föredrar du minst? mitt i ett krig kanske
15. Var tror du att du befinner dig om 10 år? i ett eget hus med en egen bebis med min älski <3
16. Vad skrämde dig som barn? sånt som skrämmer mig än i dag.
17. Vem fick dig senast att skratta? mia tror jag.
18. Sover du på nån speciell sida? höger om man ligger på rygg.
19. Känner du någon som fyller år samma dag som du? jepp, robin aka tuben
20. Kan du andra språk än svenska? jepp engelska och lite lite finska.
21. Har du nån gång åkt ambulans? jepp det har jag.
22. När kysste du senast någon? Idag <3
23. Fördrar du havet eller pool? havet självklart.
24. Vem är den roligaste människan du känner? alla har humor men min pappa ha bäst humor <3
25. Välj 3 ärr på din kropp? på min högra arm från gizmo, min handled, min högra arm från ett myggbett.
26. När var du senast i kyrkan? hmmm minns inte. kanske när ossian döptes.
27. Vad sover du i? en säng :P
28. Äger du något dyrt smycke? alla mina smycken är dyra i mina ögon:)
29. Vad är du mest nöjd med dig själv? mina händer och ögon.
30. Vad ska du göra efter du är klar med detta? se en till film:P och ha myskväll med älski:)
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0