2 år av lycka <3

Idag eller snarare igår... den 18 augusti iaf så firade jag och mia 2 år tillsammans :)
kan inte vara lyckligare :D Jag älskar henne såååå otroligt mycket:)
vi firade dagen med OTROLIGT god middag, hette nå texmex eller nå sånt:) och mia gav mig en fin inneblomma och lite bubbel :D
sen har jag tvättat heeela dagen och ska fortsätta imorrn tror jag och kanske får färgat mitt hår med imorrn:) beror på om min svägerska V orkar o så :)
V har vart här idag nu på kvällen och mia o hon for o plocka blåbär :) blir blåbärspaj av det :D mums :) och sen har vi spelat kort och umgåtts :) blir mer umgås imorrn med :D
ni kanske undrar va fan ja gör vaken nu.... det undrar jag med..
jag börja spela på fejjan ett spel som heter pyramiden och jag försöker klå min mamma i det spelet och återta min första plats men det e stört omöjligt..
hon ha så höga poäng... typiskt.. jaja jag spela det och helt plötsligt så va kl massor.. ooouuupppsss...
men men så e det ibland:)
min älski ligger o sover sen typ 3,5 timme sen ;) hon snarkar o smaskar o bökar o piper lite då o då :) hihi
Jag älskar dig Mia <3 <3
Nä nu ska jag ta o logga ut från allt o sen gå o lägga mig så jag orkar med nått imorrn :D
PussPuss på er <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag älskar dej med mitt <3 Du är mitt allt, mitt liv <3

Puss på dej <3

2010-08-19 @ 15:01:07
Postat av: Rei

Grattis till 2 år. :) hoppas att ni är lyckliga länge.

2010-09-12 @ 19:12:10
URL: http://lillfinnen.blogg.se/
Postat av: Emma

tack så mycket rei :) det värmde. jag hoppas du har hittat din rätta och mår bäst med henne :D

2010-09-12 @ 19:16:58
URL: http://emmzzoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0